HTML

Hell Yeah!

Ez a blog nagyjából három arc (de azért több) ökörködéseit hívatott tárolni, és egyúttal minden érdeklődő számára elérhetővé tenni.
Ennél a pontnál fontos megjegyezni, hogy "Senki se vegye komolyan és csak saját felelőségre olvassátok!!!!!!".

Erről van szó...

  • Első Ábrahám: Csak nem Nietzsche? (2010.12.12. 20:13) Csütörtök.
  • Marci - The - Best: @GeЯgŐ: optimista vagy. inkább egy új generásciós hittérítő lehetett... (2010.12.08. 01:32) Imaginatio, onis f
  • babfej: Sugárfertőzés! Amúgymeg írjatok méééég. MOST. :D (2010.05.26. 12:10) Sugárzás
  • Első Ábrahám: Bemutatsz neki? :) (2010.04.28. 22:09) Érdekes?!
  • Első Ábrahám: A legérdekesebb az lenne, ha beleírnál te is egy értelmezést a posztba, elvileg bele tudsz turkáln... (2010.02.14. 13:08) Ébren tart az álom

Ukrán kalandokról!

2008.05.10. 14:54 Marci - The - Best

Túlzás lenne azt mondanom, hogy most tértem vissza, de még ezen a héten volt. Szóval csak egy kicsit késtem ezzel a bejegyzéssel…  De azért most lelkesen összedobtam, nincs gond.

Ukrajnában nagyon laza szobrok és festmények maradtak az előző rendszerből!
Érkezés után a második erős benyomásom ez volt. Mert mielőtt átértünk a passport controll túloldalára, már kezdtem nagyon megbánni, hogy belementem ebbe az Ukrán témahétbe (első benyomás), de miután már a táskámat is átkutatták, bemehettem az egyik legstílusosabb váróterembe, ahol valaha is megfordultam. Elég nagy terem volt, és hatalmas, meg monumentális szocreál freskók voltak a falakon, harcoló szovjet katonákkal, zászlókkal, vörös csillagokkal, meg mindennel, ami kell. De úgy egyébként is akad elég sok hasonlóan laza szobor mindenfelé. 

Ukrajnában lehet, hogy szeretik a balalajkás folkmetált.
Ezt csak onnan gondolom, hogy láttam egy ilyen videoklippet a váróteremben, a reklámtévén. Kár, hogy nem volt kihangosítva.

Ukrajnában írás helyett csak rajzolgatnak.
És mégis el tudják olvasni! Lenyűgöző. Egy pár rajzot már én is megjegyeztem, és le is tudom fordítani.

Ukrajnában szeretik a hidakat.
Vagy pont hogy nem…? A folyókon általában kettesével vannak a hidak. De forgalom mindig csak az egyiken van… A másik rend szerint vagy omladozik, vagy már le is omlott. Én mindig azt gondoltam, hogy a karbantartás az olcsóbb… 

Ukrajna olcsó. (A kivétel lejjebb!)
Átszámolva akár 1700HUF –ért lehet bőrkabátot kapni, cigit meg már 18HUF –ért is. Én 200 hrivnya nevű helyi kreditet vittem magammal, és majdnem bármire elég lett volna, amit lehetett kapni. Egyébként meg nyertem egy hibátlan sípolós patkányt 0,5 kredtitért egy csipeszelős játékból. Ki hitte volna, hogy lehet ezekkel nyerni is…?

Ukrajnában nagyok a dolgok.
Nagy például a vasúti sínek nyomtáva, de az ukrán virslik és zsömlék is háromszor akkorák, mint a magyar megfelelőik. (Legalábbis ezt tapasztaltam.) Még a busz utak is nagyok, így volt lehetséges, hogy egy nap alatt elolvastam E. T. A. Hoffmann Arany virágcserepét, buszozás közben.

Ukrajnában nincs más, csak vodka!
Íze nincs, nagyon tömény, és a szaga alapján orvosi szesz is lehetne. De olcsó, és sok van belőle. Minden más normális ital meglepően drága. Mennyivel jobban járt volna a világ, de különösen én, ha aznap gyerekpezsgőm lett volna… 

Ukrajnáról nem jut eszembe most több dolog.
De azért jó volt! Sok szórakoztató dolog akad arrafelé, szóval aki akar menni, az menjen nyugodtan Ukrajnába nyaralni.
És aki megy, annak:

Jó utat! xD

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buuu.blog.hu/api/trackback/id/tr56462642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lulu 2008.05.10. 16:57:01

én kedvet kaptam hozzá. :D

viXen · http://regca.hu 2008.05.10. 18:13:39

Én is de csak az olcsó vodka miatt :D
Jaj én is írok majd.. én a Rám- szakadékba voltam túrázni :D kemény volt :)

Marci - The - Best 2008.05.11. 13:00:32

Hú, hát az olcsó vodka a leg gonoszabb dolog! :)

mareka 2008.05.19. 22:14:26

Mi ez a szótlanság? :P

¥eti 2008.05.19. 22:22:44

Nemtom... Biztos szavotálni akarja a CIA a blogotokat! :P

A Sötétség Hercege 2009.07.09. 20:14:13

Az olcsó vodkának azért (valaki azt súgta) a leírtnál jóval több szerepe volt, enyhe börleszkké változtatva ennek a kis kirándulásnak az utolsó napjait. Ha nem hiszitek, kérdezzétek a Tökit, vagy az ablakból a csillagok romantikus alakzatait szemlélő romantikus lelkeket.
süti beállítások módosítása