HTML

Hell Yeah!

Ez a blog nagyjából három arc (de azért több) ökörködéseit hívatott tárolni, és egyúttal minden érdeklődő számára elérhetővé tenni.
Ennél a pontnál fontos megjegyezni, hogy "Senki se vegye komolyan és csak saját felelőségre olvassátok!!!!!!".

Erről van szó...

  • Első Ábrahám: Csak nem Nietzsche? (2010.12.12. 20:13) Csütörtök.
  • Marci - The - Best: @GeЯgŐ: optimista vagy. inkább egy új generásciós hittérítő lehetett... (2010.12.08. 01:32) Imaginatio, onis f
  • babfej: Sugárfertőzés! Amúgymeg írjatok méééég. MOST. :D (2010.05.26. 12:10) Sugárzás
  • Első Ábrahám: Bemutatsz neki? :) (2010.04.28. 22:09) Érdekes?!
  • Első Ábrahám: A legérdekesebb az lenne, ha beleírnál te is egy értelmezést a posztba, elvileg bele tudsz turkáln... (2010.02.14. 13:08) Ébren tart az álom

Welcome to 2009!

2009.01.02. 19:28 Marci - The - Best

- Remélem, él… Fel kéne ébreszteni, hogy jöjjön ki a vécéből. Így nem lehet becsukni …
- Á, húzzuk odébb. Lehet húzni. Megmutatom!
És amíg Ahmedov elkezdte húzkodni Ádámot a padlón, én összeestem, és 5 percig szenvedtem a megújuló röhögés-rohamaimtól. És ez csak a hajnal volt.
Az év egy kellően intenzív partival ért véget, és éjfél után azonnal el is kezdődött, ráadásul ugyan ezzel a partival. Összesen 12 óra parti volt, meg 2,5 óra józanodás. És pont a 6. parti-órára esett az éjfél.
Reggel találkoztam két arccal, akiket senki nem ismert, és még csak megérkezni sem láttam őket. Ők reggel söpörtek. Én is. A reggel a söprésről szólt. Meg még, gondolom, sok dologról, de azt már átaludtam, otthon.

Első!
Az első zene, amit idén hallottam (és hozzá is tettem a magamét, a kedvenc léggitáromon), Metallica volt.
Az első film az ’Alkonyattól pirkadatig’ volt, vagy a ’From dusk till dawn’, mert így jobban hangzik.
A vigyorgást, pezsgőbontást, és beszélést leszámítva az első művészi tevékenységem a gitározás volt 2009-ben. Nem ment tökéletesen, de azt hiszem, ez érthető. A beszéd sem.
Erről jut eszembe, az első mondatom azt hiszem, az volt, hogy ’Boldog 2009-et!’.
Az év első itala pezsgő volt, mert az változatos. De most legalább finomat ittam. Volt velünk a bulin egy üveg Jim Beam is, de ő sajnos addigra elfogyott, így a második italom is csak bor lett. Idén még nem ittam whiskey-t.
És idén először hó esett, nem eső!
 
Hát, remélem, mindenkinek hasonlóan jó élményei vannak szilveszterről! Na meg, hogy mindenki emlékszik rá...!
Mindent összevetve, boldog 2009-et!
 

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://buuu.blog.hu/api/trackback/id/tr38853865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Marci - The - Best 2009.01.06. 19:23:42

Hé, milyen dolog ez, hogy nem lehet, csak belépve kommentezni...!

reniiii...nyáááh 2009.01.07. 19:44:48

hááhh.. az én újévi első szavam jobb volt!!

A Sötétség Hercege 2009.07.09. 20:29:55

Az én első szavam azt hiszem, valami beszédféle volt, amit a többi egybegyűlt úrhölgyhöz és úrhoz intéztem a szalonban. Ezt sajnos senki más nem tudja, mert nem lehetett érteni...
süti beállítások módosítása